- Znaczenie aktywności międzypokoleniowej dla jednostki i społeczności lokalnej.
- Formy edukacji przez, dla, do i w starości.
- Sposoby, formy, metody aktywizowania młodzieży i seniorów.
- Programy na rzecz aktywności międzypokoleniowej.
- Miejsce skrajnych generacji w społeczeństwie polskim.
- Animatorzy/liderzy aktywności międzypokoleniowej.
- Wolontariat międzypokoleniowy.
- Kondycja relacji międzypokoleniowych w świetle badań.
- Stereotypy młodości i starości w odniesieniu do aktywności.
- Bariery osobiste i społeczne w aktywizowaniu jednostki oraz sposoby ich niwelowania.
- Rola szkoły w budowaniu relacji międzypokoleniowych.
- Przestrzeń działań wzajemnych seniorów i młodzieży.
MOTTA
"Nie starzeje się ten, kto nie ma na to czasu".
"Silny jest ten, kto potrafi przezwyciężyć swe szkodliwe przyzwyczajenia".
Benjamin Franklin
"Silny jest ten, kto potrafi przezwyciężyć swe szkodliwe przyzwyczajenia".
Benjamin Franklin
Tematyka
Preferowana tematyka wystąpień:
Subskrybuj:
Posty (Atom)